| Dernières réponses |
| oui !!!ok !!! tu as réson !!!!!Stop it !!! |
|
| STOP !!!!! on se calme ! |
|
| kon mé si ça maène c ke ça mamène !!!! |
|
| ,on nana c'est pas possible et arrête de dire oui |
|
| si parce ke moi ça marché !! |
|
| tien nana ta vu c'étais pas la bonne |
|
| maintenant sa marche car ladresse nété pas bonne !!! donc cété impossible ke sa marché ! |
|
| ben si !!!!!!!!!!!!!! |
|
| pas possible !!! |
|
| g pa di ça g juste di ke moi ça marche !!!!! |
|